אירוע דליפת האמוניה במפעל יוניליוור: הושגה שליטה על האירוע

בנצי לייזרוביץ No Comments on אירוע דליפת האמוניה במפעל יוניליוור: הושגה שליטה על האירוע

לאחר שלוחמי האש דיללו את האמוניה, על פי ניטור היחידה באזורים הסמוכים למפעל אין חשש לשלום הציבור ובמקביל נאטמה צנרת החומר. המשטרה הורתה על הסרת כלל ההגבלות על הציבור

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (חמישי) במפעל 'יוניליוור' בעכו דלף חומר מסוכן מסוג אמוניה, הדליפה נגרמה ככל הנראה לאחר ערבוב אמוניה עם שמן והתאדות התמיסה אל מחוץ למפעל. לוחמי האש המלווים בכוחות לטיפול באירועי חומרים מסוכנים הגיעו לשטח המפעל ויצרו קיר מים בצידו המזרחי של המפעל על מנת להגן על האזרחים ולמהול את האמוניה ולדלל את ריכוז החומר.

במקביל המשיכו הלוחמים לבצע ניטור באזורי המגורים. תושבי האיזור בקו מסילת הברזל הסתגרו בבתיהם.מכמו כן הלוחמים ואנשי המפעל מבצעים פעולות יניקה של החומר.

במקביל להמרכז הרפואי גליל, שלוש נשים הגיעו למרכז הרפואי לאחר שנחשפו על פי החשד לחומרים מסוכנים, שוחררו לאחר קבלת טיפול רפואי

לאחר הערכת מצב מיוחדת בראשות מפקד מרחב אשר במשטרה – תנ"צ בני אבליה, בשת"פ כב"ה, פיקוד העורף , נציגי רשות מקומית וכיו'. במסגרת הערכת מצב, הוצגו הממצאים המורים על איתור מקור הדליפה ופעילות לדילול החומר ואטימת הצנרת, באופן שיסיר כל חשש כלפי שלום הציבור. לפיכך, הוסרו כל החסימות וההגבלות לתנועה בסביבת הזירה .



0 תגובות